Ida Nilsson

Alla inlägg under februari 2013

Av ida nilsson - 28 februari 2013 20:44

Idag har det varit en väldigt lungn dag förutom på läsförståelsen jag och Fillan hade väldigt kul he he
Efter skolan mådde jag inte så bra men det blev bättre och så gjorde jag matte läxan hoppas att ni har haft en bra dag<3
Ps: bilden är gammal gillar den bara;-)

Av ida nilsson - 27 februari 2013 21:02

Idag har jag varit i skolan som vanligt det har varit bra.Efter skolan var jag med bästa becca och vi hade massa roligt ps:vi var också väldigt sociala
Det har varit en bra dag i dag <3
~Gött med sol förresten~

Av ida nilsson - 26 februari 2013 21:12

Idag har det varit ganska roligt i skolan både bild och idrott,så skoldagen har varit okej.
Efter skolan så åkte jag till ishallen efter det så åkte jag hem och gjorde läxorna.hoppas ni har haft en bra dag puss!;-)

Av ida nilsson - 26 februari 2013 21:12

Idag har det varit ganska roligt i skolan både bild och idrott,så skoldagen har varit okej.
Efter skolan så åkte jag till ishallen efter det så åkte jag hem och gjorde läxorna.hoppas ni har haft en bra dag puss!;-)

Hej

Av ida nilsson - 26 februari 2013 07:29

Jag hann inte skriva något inlägg igår så jag gör det nu.
Igår var det första skoldagen efter sportlovet det var som vanligt och när jag kom hem så gjorde jag so läxan.

Av ida nilsson - 24 februari 2013 20:09

Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag har varit på kalas och ätit god mat hos min faster som fyller 30år Grattis!.
Efter kalaset så åkte jag på hockey med bästa Fillan. Efter hockeyn så åkte jag hem.Sen gjorde jag inget mer det har i allafall varit en bra dag!:-)

Hej

Av ida nilsson - 23 februari 2013 17:57

Idag har jag varit med på min lillebrors cross tävling det gick inte jätte bra för att kopplingen var sönder så jag kunde typ gå snabbare en den. Efter det så åkte vi och åt sen efter det var vi och shoppade jag och mamma men det har varit en ganska bra dag idag!<3

Av ida nilsson - 22 februari 2013 20:42

Idag har det varit världens bästa födelsedag det började med att mamma och pappa och Anton kom in på morgonen med 2 st paket jag öppnade ett med kläder i sen tog jag nästa och kände att det var tungt när jag hade fått upp pappret så såg jag att det var en iPhone 5 och jag skrek.Sen på förmiddagen så hade vi kalas och jag fick pengar och en "88 48" jacka av min mormor sen var dagen slut
Ps: jag köpte ett skal till den nya mobilen:-)

Presentation


Ida Nilsson

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards